Pagina's

1 september 2013

Mirakeldekentje – Miracle Blankie

Er was eens... het plan om een tweepersoonsdeken te haken… En toen gaf ik het op! Wie kon toen weten dat dit deken er toch zou komen? Op mijn verjaardag kreeg ik van mijn beste vriendin een supergroot pak vol leuke dingen en iets waar ze een jaar aan heeft gewerkt…

Once upon a time... there was a plan for a really big blankie… And then I gave up… Who could have known back then this granny blankie would come to be? On my birthday my BFF got me a really big box of presents with one she worked on for a year…

Waiting to be unwrapped


Colour spiral

Testing

It's mine!

Granny goodness

Perfect fit

Granny bed

All those colours

Granny blanket

Wauw! Toch? Net zoals ik het me had voorgesteld! Dank je wel!! I love it!!!!

Woooow! Right? Just like I imagined it! Thanks so much! I love it!!!

Love, Zjizjipke!

14 opmerkingen:

  1. Fantastisch, dat is nog eens een zeer waardevol cadeau, een jaar lang haken, dan ben jij vast een hele leuke vriendin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, knap!!! Dat is een onbetaalbaar cadeau!

    http://wolligewolkjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. derde keer goede keer (is ook al een beetje laat:-)
    B.E.A.U.T.I.F.U.L.
    Ik heb er geen ander woord voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een plaatje. Wat een lieve vriendin dat ze een jaar heeft gewerkt aan jouw wens. Super geslaagd!

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wunderschön, deine Arbeit hat sich gelohnt.

    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een prachtig dekentje!
    En ook al net zo'n mooie kat!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW!! Wat een enorme deken. Is hij niet heel zwaar, zo van Drops?
    Mooi patroon heb je gekozen, echt mooi :-)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi!!!!!! Echt heel erg mooi. Goed dat je doorgezet hebt. Het is het echt waard geweest. Dank je wel voor het meedoen aan de linkparty!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whoeps, ik dacht dat jij hem echt had afgemaakt, maar het is je vriendin. Nog meer bewondering, wat een fijne vriendin heb jij! Complimenten voor haar!

      Verwijderen